·Saber dir a quina part de la casa es troben diferents
objectes, mobles i animals domèstics.
Exemple:Where’s the sofa? It’s in the living-room. The sofa
is in the... There’s a bookcase in the living-room. There isn’t a TV in the
kitchen.Where’s the rabbit? It’s under the table.
Preposicions de lloc: on, in ,under, next to.
·Llegir i entendre
el significat de textos senzills sobre la casa i els seus mobles.
·Descriure
oralment i per escrit les parts de la casa i els seus mobles.
·Participar en una
obra de teatre.
Unit
4- Going shopping
·Identificar,
reconèixer i saber escriure el nom de diferents aliments.
·Identificar,
reconèixer i saber escriure el nom de quatre botigues d’aliments.
Supermarket, greengrocer, bakery, butcher’s.
·Saber dir
quins aliments els agraden i quins no.
Exemple, I like…/ I don’t
like…
·Saber
preguntar i respondre si els agraden determinats aliments.
Exemple. Do you like…? Yes, I do. No, I don’t.
·Cantar i crear
una rima.
·Identificar i saber dir els números de l’1 al 50.
SCHOOL YEAR 2013-1014
Hi everybody and
welcome back to school!!
We hope you spent a
wonderful summer!! Here we let you know the
contents for the first term!! Have a look at what we are going to learn!!
Starter Unit : BACK TO SCHOOL ( repàs)
·Identificar el nom
del material escolar. ( pencil case, notebook, rubber, pencil pencil sharpener, coloured
pencils, felt tips, glue, scissors, ruler)
·Seguir les intruccions del
mestre i entendre les normes de l’aula. ( speak English, put your hand up, work in
silence, line up in silence, do your homework)
·Saber presentar-se i parlar d'un mateix. ( Hello! My name is Berta. I live in Ordino. I've got one sister and one brother. My favourite color is purple. My favourite number is six. My favourite animal is the dolphin. My favourite food is pasta)
·Saber dir el temps que fa. (Today, it's sunny, cloudy, rainy, windy, snowy, ,cold, hot)
Unit 1: FASHION
WEEK:
• Identificar i
anomenar el vocabulari de la roba.( anorak, jacket, boots, hat, scarf, mittens, shirt, socks, T-shirt, trousers, jeans,
skirt, jumper, dress, shoes, shirt, raincoat, wellies, pyjamas,
slippers)
•
Descriure oralment i per escrit la roba que un porta posada. (I´m wearing…, He /she is wearing… Is he /she wearing?)
·Elaborar una revista de moda amb fotos
d’ells i de personatges famosos amb el vocabulari i les estructures treballades.
·Participar en un desfile de moda i
presentar la roba que porten posada els seus companys.
Unit 2: IN THE JUNGLE AND CHRISTMAS:
• Identificar i
anomenar els animals de la selva. ( a
snake, a crocodile, a monkey, a zebra, a parrot, an elephant, a lion, a
giraffe, a tiger.) • Descriure
oralment i per escrit les característiques bàsiques dels animals.(It’s grey. It’s big. It’s got eight legs.) •
Expressar allò que poden o no poden fer els animals.(It can fly, swim, jump, wriggle or run. It
can’t jump, fly, swim, wriggle or run.)
·Participar en un role-play amb el vocabulari i les estructures treballades. ( Let’s go to a safari!)
·Elaborar una postal de Nadal i el seu missatge nadalenc.
·Participar en la cantada de nadales. ( Christmas carols)
.
SUMMER ACTIVITIES
(Quadernet que consta de la portada i les 6 fitxes des del DAY 1 al DAY 6.)
Hello children!Here we have all the vocabulary of this Unit: FOOD! You have to study all these vocabulary for the next english class.Bye!__________________________ Hola a tots i totes!Aquí tenim tot el vocabulari de la unitat: El menjar.Heu d'estudiar-vos aquest vocabulary per la pròxima sessió d'anglès.Adéu!