Hello everybody,
Here you have the contents for the second term. Have a look!!
Unit 3: At the restaurant.
- Identificar, reconèixer i saber escriure el nom de diferents aliments i begudes.fruit, vegetables, meat, fish, eggs, rice, chicken, sausages, bacon, sardines, brocoli, cauliflower, salad, soup, chips, yoghurt, cheese, ice-cream, cereals, toast, milk, water, orange juice.
- Saber escriure un menú diari amb els diferents àpats del dia.(Breakfast, lunch, snack , dinner)
- Saber demanar la carta en un restaurant i allò que un vol menjar.
- Saber dir i escriure els nombres de l’1 al 100.
Unit 4: A day in my life.
- Identificar, reconèixer i saber escriure diferents activitats diàries.get up, have a shower, have breakfast, go to school, have lunch, go home, do my homework, have dinner, watch TV, go to bed, get dressed, brush my teeth, do sports, read a book.
- Saber explicar les activitats diàries que un fa i les dels seus companys.
- Demanar per les activitats diàries dels seus companys de classe.
- Identificar i saber dir quina hora és.
- Dir una rima relacionada amb les activitats diàries i les hores.
SCHOOL YEAR 2013-2014
Hi everybody and welcome back to school!!
We hope that
you spent a wonderful summer!! Here we have the contents for the fisrt term. Have
a look at them!!
Unit 1: Around the town.
• Identificar i
anomenar llocs de la ciutat. ( school,
park, swimming pool, library, shopping centre, cinema, hospital, restaurant, hairdresser,
sport centre)
• Descriure oralment les ubicacions
dels llocs de la ciutat i saber interpretar un mapa. (The cinema is in front of / opposite/
behind/next to the park. The park is between the cinema and the sport centre.
)
• Donar indicacions per arribar a un lloc
determinat de la ciutat. (Go straight on,
turn left, turn right, go upstairs,go downstairs.)
• Manifestar interès per l’anglès i la
seva cultura.
Unit 2: Having fun and Christmas.
• Identificar i anomenar diferents esports. (Playing hockey, skiing, horse riding,
rollerblading, skateboarding, playing volleyball, playing basketball, playing
football, swimming.)
• Identificar I anomenar sis activitats del
temps lliure. (watching TV,
reading comics, talking to friends, writing emails, listening to music, playing
computer games.)
• Expressar el que els agrada fer i allò
que no els agrada fer. (I
like…/ I don’t like… He/she likes… He /she doesn’t like…)
• Mostrar una actitud positiva envers
l’aprenentatge.
·
Elaborar una postal de Nadal i el seu missatge nadalenc.
· Participar en la cantada de nadales. ( Christmas carols)
SUMMER ACTIVITIES
(Quadernet que consta de la portada i de 6 fitxes des del DAY 1 al DAY 6)
COVER
DAY 1
THE ABC SONG Learn this song. We're going to sing all together in class! Aprèn aquesta cançó. La cantarem tots junts a classe! 3, 2, 1.. Play!